Permata hatiku...

Category:

 
Ni Emma masa umur 2 tahun. Bukan kek dia, tapi nak jugak possing dpn kek tu.
Ni pulak Syafiq dan Izzah.
Mira Nasthaen yang sangat manja..Penat melayan dia ni..
 
Ni Emma dan Ici. Nama sedap Mira Anastasia, tp panggil Icie...
  
Izan yang suka senyum...(",)
  
Emma dalam baju Bomba..Future mujahidah!
 
Ni pulak Hurun Ain Dinna...
Tiara Batrisya yang sedang bermimpi indah..
 
Ni future mujahid ! Amin...

 
Tiara dah besar dah sekarang ni
  
Emma dan Izan main buaian di rumah tuan rumah masa g beraya baru2 ni..Susah dah nak ajak balik kalau dah main..ish ish
  
Izan merajuk ngan Ka Jirah dan masuk bawah meja...Kesiannya dia..
Sebenarnya ada ramai lagi sepupu dan anak sedara yang masih kecik2 ni. Tapi sebab jarang balik dan jumpa, so ni jelah gambar yang ada.. Anak sedara pun tumpang ngan sepupu, anak kepada sepupu sebab abang tak kahwin lagi...Tak sabar tunggu abang kahwin, boleh dapat anak sedara sendiri.(",) Saja masukkan gambar diorang dalam ni sebab dah rindu ngan budak2 ni..

Comments (0)

Post a Comment