BIDADARI DARI TIMUR

Category:

Alhamdulillah, tanpa ku sangka, hasrat menemani sepupuku untuk mengambil tempahan baju pengantin di Masjid Jamek membuahkan sedikit kebahagiaan di hati.Ku sangka aku perlu menunggu seminggu atau 2 minggu lagi untuk memiliki buku ini, tapi kehendak Allah, petang tadi aku telah memilikinya. Alhamdulillah. Moga intipati buku ini mampu ku jadikan teladan dalam meniti hari yang mendatang. Walau ku tahu, aku takkan mampu menyangka apa yang bakal terjadi kelak. Untuk Kak Nurul, moga buku ini juga mampu menenangkan hatimu, agar tenteram menjadi isteri seorang pejuang. Untuk 'kefahamanku yang terpuji', penuhilah niatmu untuk memilikinya. Nescaya sesal itu takkan siggah di hatimu.Insya Allah...




Tajuk : Bidadari Dari Timur ( Memoir Isteri Seorang Pejuang )
Hasil Karya : Tuan Sabariah Bt Tuan Ishak ( Zawjah Tuan Guru Nik Abd Aziz )
& Illi Sarah Annual Bakri.
Harga pasaran : RM12.90






" Inilah kisah hidupku. Aku memilih untuk menghidu bau syurgaMU, dengan setia bersama suamiku. Telah aku angankan menjejak ke dalamnya, melalui mana-mana pintu yang aku sukai. Ya Allah, aku mohon redha dan syurgaMU. Amin..."
-Datin Tuan Sabariah Bt Tuan Ishak

Comments (0)

Post a Comment